http://www.orhangazigemic.com/
Bumerang - Yazarkafe

Sevgili Dostlar
Yorumlarınızla,
Önerilerinizle
bu makalelere can gelecektir.
BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. . İNSANLARIN DERTLERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM.
BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA

YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR.



NAMAZ VAKİTLERİNİ EN ÖNEMLİSİ DE İMSAK VAKİTLERİNİ YUKARIDAKİ TAKVİME GÖRE DİKKAT EDER VE O GÖSTERİLEN SAATLARE İLTİFAT EDERSENİZ ÇOK ÇOK İYİ EDERSİNİZ. ALLAHU TEALA SİZLERİ KORUSUN AMİN. BİZİ DE KORUMASI İÇİN HEP DUA EDİYORUZ. SİZLERİN DE DUALARINIZI BEKLERİZ.

Sevgili Dostlar
Gemiç Köyü Hakındaki bilgilerin önemli bir bölümünü, 96 yaşındaki Annem Halide Güler'den aktardım.
Kendi hayatından ziyade, Gemiç Köyü insanlarını bize anlattı.
Yurdumuzun insanlarını da karakter bakımından özetledi.
İçimizde bir çalışma şevki olduğunu Fakat tembelliğimizin daha baskın geldiğini belirtti.
Çok zeki olduğumuzu, çalışırsak çok ileri ülkeler düzeyine çıkacağımızı ifade etti.
Herkesi kendi gibi çalışmaya davet etti.
Çalışmak, çok çalışmak insanı daha dinç yapar.
İşleyen demir paslanmaz, dedi.
GEMİÇ KÖYÜ, HAVASI, SUYUYLA VE EN ÖNEMLİSİ GÜZEL İNSANLARIYLA MUHTEŞEM BİR YERDİR

29 Şubat 2016 Pazartesi

DEMOKRATİK CESARET

SEVGİLİ OKUYUCULAR SİZLERE BUGÜN CESARET KONULU BİR SİYASİ YAZI YAZACAĞIM. İNŞAALLAH BEĞENİRSİNİZ.
ÜLKEMİZİN SEÇKİNLERİ 
NİYE HÜKÜMETİ BEĞENMEZLER?

ACABA DÜNYA EDEBİYATININ SEÇKİNLERİ DE DEVLETİNE DÜŞMAN MIDIR?
Bu güzel günde birşeyler yazmak istedim. Yazı denince aklıma edebi yazılar geldi. Bu çağrışım beni en büyük edebiyatçılarımıza getirdi. Onlar, Türk Milletine tepeden bakan, adeta Türk kelimesini ağzına almaktan çekinen, fakat yine de saygıyla andığımız yazarlarımızdır. Tarihte yerini almış olanlar ve bu zamanda yaşayanlar
Türkiye'yi yabancı devletlerde onurlandırdılar.
Türk Milletinin bir ferdi olarak onlara minnettarım.
Bunda bizim politikalarımızın da rolü var.
Eğer gerçek bir hürriyetler denizi içinde yaşamış ve yaşatmış olsak, daha çok münevver olacaktı.
Bu insanlarımızın içinde, vatanseverler de oldukça çok yetişecekti.
Pısırık, çekingen, korkak acaba şöyle yazsam ne derler?
Ya da böyle dersem bana birşey olur mu? diyen, bir nesil var.
Bu ürkütücü görüntüyü değiştirecek, fikri hür, vicdanı hür cesur insanlara ihtiyaç var.
Bunun nasıl olacağını onlar bilecektir.
Haydi gençler elinizden ne geliyorsa değil,
daha fazlasını bekleyen ve uykudan uyanmış insanlarımıza, yardımcı olun.
Demokrasi bayrağını elinize alın.
İleri ülkeler arasına adımlarınızı atın.
Yukarıdaki yazıya benzer bir makale daha önce de yazdım mı bilemedim.
Mükerrer de olsa yine de yazdım.
Tekrar ediyorum. Cesur gençlere ihtiyaç var.
Cesareti öğretecek ise önce ana baba ve sonra da öğretmenler olacaktır.
Hatta siyaset adamlarımız o kürsü dokunulmazlığı olan mecliste, CESARET nedir? konulu bir söyleşi yapmalılar.
DEMOKRASİ DENİNCE AKLIMIZA NE GELİR.
"Egemenlik milletindir." 
Sözü geliyorsa, sizi alkışlıyorum. 

Hiç yorum yok:






TGRT BELGESEL