http://www.orhangazigemic.com/
Bumerang - Yazarkafe

Sevgili Dostlar
Yorumlarınızla,
Önerilerinizle
bu makalelere can gelecektir.
BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. . İNSANLARIN DERTLERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM.
BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA

YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR.



NAMAZ VAKİTLERİNİ EN ÖNEMLİSİ DE İMSAK VAKİTLERİNİ YUKARIDAKİ TAKVİME GÖRE DİKKAT EDER VE O GÖSTERİLEN SAATLARE İLTİFAT EDERSENİZ ÇOK ÇOK İYİ EDERSİNİZ. ALLAHU TEALA SİZLERİ KORUSUN AMİN. BİZİ DE KORUMASI İÇİN HEP DUA EDİYORUZ. SİZLERİN DE DUALARINIZI BEKLERİZ.

Sevgili Dostlar
Gemiç Köyü Hakındaki bilgilerin önemli bir bölümünü, 96 yaşındaki Annem Halide Güler'den aktardım.
Kendi hayatından ziyade, Gemiç Köyü insanlarını bize anlattı.
Yurdumuzun insanlarını da karakter bakımından özetledi.
İçimizde bir çalışma şevki olduğunu Fakat tembelliğimizin daha baskın geldiğini belirtti.
Çok zeki olduğumuzu, çalışırsak çok ileri ülkeler düzeyine çıkacağımızı ifade etti.
Herkesi kendi gibi çalışmaya davet etti.
Çalışmak, çok çalışmak insanı daha dinç yapar.
İşleyen demir paslanmaz, dedi.
GEMİÇ KÖYÜ, HAVASI, SUYUYLA VE EN ÖNEMLİSİ GÜZEL İNSANLARIYLA MUHTEŞEM BİR YERDİR

14 Şubat 2015 Cumartesi

ANNEM SENİ ÇOK SEVİYORUM.


ANNEM SENİ ÇOK SEVİYORUM. 
Anneye dua:
 Yüce Allahım,Artık genç değilim ve arkadaşlarımın anneleri tek tek ölmeye başladı. Arkadaşlarım annelerinin değerini anladıklarında, bunu onlara söylemeyecek kadar geç kaldıklarını dile getiriyorlar. Benim hala hayatta olan kusursuz bir annem var. 
Onun değerini her gecen gün daha iyi anlıyorum. Annem değil, ben değişiyorum. Yaşım ilerledikçe, onun ne kadar olağanüstü bir insan olduğunu daha iyi anlıyorum. Bu sözleri annemin kendisine söyleyemiyorum ne yazık, oysa duygularımı kaleme almak ne kolay. Bir evlat kendisine yaşam veren annesine nasıl teşekkür edebilir? Bir çocuk büyütürken gösterdiği sevgiye, sabıra ve onca çabaya? bebekken arkasından koştuğu, asabi bir ergeni anladığı, her şeyi bildiğine inanan üniversite öğrencisini hoş gördüğü için şükranlarını nasıl dile getirebilir? Çocuğunun, annesinin ne kadar akıllı bir insan olduğunu anladığı günü sabırla beklediği için nasıl minnet duyabilir? Baba  olmuş bir evlat hala kendisine annelik yapan bir insana nasıl teşekkür edebilir? Her zaman sevgi dolu, düşünceli, sabırlı ve bağışlamayı bilen kendisi olduğu için, nasıl teşekkür edebilir? Allahım senden onu hak ettiğince korumanı istemekten başka bir şey gelmiyor elimden ve onun bana örnek olmasında, bana yardımcı olmana şükretmekten başka. Kendi çocuğumun gözünde, annemin benim gözümde olduğu kadar iyi biri olabilmek için sana dua ediyorum.. 


Sevgili Dostlar
Ben Anneciğime onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim.
O da zaten her namazında
Hatta her zaman bizlere dua ediyor.
Biz dört kardeşiz.
Annemizi hepimiz çok severiz.
Onu tüm tanıyanlar sever.
O da kendisini tanıyan seven herkese dua eder.
Canım Anneciğim.
Şimdi sen Gemlik’tesin.
Kardeşim Burhan’ın yanındasın.
Belirli bir zaman sonra ise Kardeşim Orhanın yanına geleceksin.
İnşaallah bir zaman sonra  İstanbul’a
Kardeşim Turhan’a geleceksin.
Üçgün önce bizimleydin.
Hemen özledik seni..
Hele Torunlarım..
NİNEM ÇABUK GELSİN DEDE sesleriyle evi çınlatıyorlar.
Seni  Çok seviyorum Anne..
Çünki sen bizim annemizsin. Bizi HELAL süt ile büyüttün.
ALLAHU TEALA SENDEN RAZI OLSUN. AMİN…
14 Şubat denince aklıma tabii annem de gelir.

Hasan Güler ve Annesi
14 Şubat 2015 Saat: 13:13

Hiç yorum yok:






TGRT BELGESEL