http://www.orhangazigemic.com/
Bumerang - Yazarkafe

Sevgili Dostlar
Yorumlarınızla,
Önerilerinizle
bu makalelere can gelecektir.
BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. . İNSANLARIN DERTLERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM.
BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA

YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR.



NAMAZ VAKİTLERİNİ EN ÖNEMLİSİ DE İMSAK VAKİTLERİNİ YUKARIDAKİ TAKVİME GÖRE DİKKAT EDER VE O GÖSTERİLEN SAATLARE İLTİFAT EDERSENİZ ÇOK ÇOK İYİ EDERSİNİZ. ALLAHU TEALA SİZLERİ KORUSUN AMİN. BİZİ DE KORUMASI İÇİN HEP DUA EDİYORUZ. SİZLERİN DE DUALARINIZI BEKLERİZ.

Sevgili Dostlar
Gemiç Köyü Hakındaki bilgilerin önemli bir bölümünü, 96 yaşındaki Annem Halide Güler'den aktardım.
Kendi hayatından ziyade, Gemiç Köyü insanlarını bize anlattı.
Yurdumuzun insanlarını da karakter bakımından özetledi.
İçimizde bir çalışma şevki olduğunu Fakat tembelliğimizin daha baskın geldiğini belirtti.
Çok zeki olduğumuzu, çalışırsak çok ileri ülkeler düzeyine çıkacağımızı ifade etti.
Herkesi kendi gibi çalışmaya davet etti.
Çalışmak, çok çalışmak insanı daha dinç yapar.
İşleyen demir paslanmaz, dedi.
GEMİÇ KÖYÜ, HAVASI, SUYUYLA VE EN ÖNEMLİSİ GÜZEL İNSANLARIYLA MUHTEŞEM BİR YERDİR

14 Haziran 2015 Pazar

EMEKLİ OLAMAYAN VATANDAŞLARIMIZ



KONU: EYT LİLER YANİ EMEKLİ OLAMAYAN VATANDAŞLARIMIZ..



İKİNCİ


HATTA EN BİRİNCİ KONU İSE: 

GÜÇLÜ 

GENİŞ TABANLI BİR KOALİSYON HÜKÜMETİ

KURULMASIDIR.
      



Baştan söyleyelim. Bu siyasi bir hareket değildir.

Sadece bir hak arama çalışmasıdır.

Beklentimiz de AK PARTİ dendir.

Yoksa ülke bir kaosa sürüklenecek.

Demedi Demeyin.

Bir an önce geniş tabanlı ve güçlü bir koalisyon  kurulmalıdır.

Emeklilikte yaşa takılanlar yani EYT liler çok iyi çalışıyor.

Kendilerine bu  Facebook sayfalarında bir nebze yardımcı oluyoruz.

Yazımızın hedefi,  siyaset yapmak değildir. Fakat konu siyasetle ilgili görünüyor.

EYT mağduru değilim. Fakat EYT mağduru çok yakınım var.

Allah Rızası için bu insanlar emekli olsun. Birçoğu çalışıyor fakat önemli bir kısmı ise işsiz.

Tekrar iş müracaatı yaptıklarında: "Sen İhtiyarsın" diyorlar. Emekli olmak için başvurduklarında ise, 1999 yılında çıkarılan ve EMEKLİLERE YAŞ ŞARTI  GETİREN kanunu önlerine sürüyorlar.

Emekli olamazsın diyorlar.

Hastalanıp doktora gittiklerinde, kendilerinden doktor ve ilaç parası talep ediliyor.

Çok zor durumdalar....

Sosyal devlet olmak öyle kolay değil. Tabi ki vatandaşının sağlığını, sosyal güvenliğini ne pahasına olursa olsun sağlamak durumundadır.

Bunu da yaparken adil, eşit ve gelecek nesilleri de düşünmek zorundadır.

Gelecek nesillerin içinde bu emekli olamayan beş milyon insanın, çocukları da var.

Bu zavallı çocuklara da bir bayram yaşatın.

Allah Rızası için bu insanları emekli edin.

Bu yazıyı okuyun. Kopyalayın. Kendi sayfanızda  yayınlayın.

Akraba dost meclislerinde bu konuyu dillendirin.

Siz de bu sayfalara yazı yazın.

Bu yazıyı okuyacak sivil toplum kuruluşları da var.

Onlardan da yardım bekliyoruz.

Özetle, tüm yardımsever insanların desteğine ihtiyacımızın olduğunu anladığınızı artık biliyoruz...

YARDIM EDİN !  YARDIM EDİN !  ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDİN !



Yukarıda yazdık. Bu siyasi bir hareket değildir.



Bu blog sayfasını okuyan, siz değerli okuyuculara yazıyorum.



Bu TWİTTER Sayfasına bir göz atan dostlara yazıyorum.



Facebookta sırf bu EYT için sayfa açan, EYT destekçisi tüm Facebooklulara yazıyorum.

Bu blog sayfasını okuyan, siz değerli okuyuculara yazıyorum.



Bu TWİTTER Sayfasına bir göz atan dostlara yazıyorum.



Facebookta sırf bu EYT için sayfa açan, EYT destekçisi tüm Facebooklulara yazıyorum.



CHP Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’na yazıyorum.

Sayın Başbakanımıza yazıyorum.

Ak Partinin kurucu  Genel Başkanı,

Sayın Cumhurbaşkanımıza yazıyorum.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEji27R0GT4f5gT_GEjYKEB4jfz6HVFhwmpF_Q12SdoCVeM65cJkC7z-7fPnyLYSMAZz9Q6XYt_G8md_uYXWgk1hB295m8keopAq7P4vGvoYQCTTL2SkUwxHFA5DFZvoHRoh0VHVD4DSiUE/s1600/EMEKL%C4%B0+OLAMAYAN+EMEKL%C4%B0LERE+M%C3%9CJDE.jpg 

 TÜRKİYE'YE RAHATLIK VERECEK BİR KOALİSYONUN KURULACAĞINI BİLEREK VE SEVİNÇLE YAZIYORUM.

Başka sıkıntıları da giderecek bir koalisyon beklediğimizi ifade ediyoruz.

Bu sıkıntılar:

Emekli maaşları çok az.

Memurlar da zor durumda.

Ev kiraları maaşlardan daha da çok.

Şehirli perişan.

Esnaf siftah yapmadan dükkan kapatıyor.

Çiftçi perişan.

Köylü ürettiğini yok pahasına satıyor.

İşçiler çok az maaş alıyor.

İşsizler çoğaldı.

Çözüm süreci çalışması Ak Partiyi iktidardan etti.

Bu konu tekrar düşünülmelidir.

İstanbul’a yatırım yapılmasın.

Buraya göç çoğalıyor.

Ev kiraları ondan dolayı artıyor.

BU DURUMA ÇARE BULUNMALIDIR.



Hiç yorum yok:






TGRT BELGESEL